Kraj

Mul-T-Lock będzie reklamować zamki otwierane smartfonem

Nowy zamek nazywa się Entr.

Mul-T-Lock będzie reklamować zamki otwierane smartfonem
Marka Mul-T-Lock należąca do grupy Assa Abloy, producenta mechanizmów otwierania drzwi oraz systemów zabezpieczających, wprowadza na rynek innowacyjny zamek Entr. Rozwiązanie ma pozwalać na wygodne sterowanie drzwiami z poziomu tabletu, smartfonu oraz innych urządzeń kontroli dostępu.
Promocję produktu wśród polskich odbiorców wspierać będzie zakrojona na szeroką skalę kampania.
Jej kreację powierzono agencji Sfera Group z Wrocławia. Za zakup mediów ma odpowiadać agencja Sfera PR. Hasło przewodnie strategii komunikacji to “Entr – Era Smart Locka”.
Kampania prowadzona będzie w telewizji, prasie i internecie. Głównymi odbiorcami produktu są klienci indywidualni, deweloperzy oraz architekci. Promocję zamka wesprą także czołowi polscy blogerzy i vlogerzy. Za ich pośrednictwem marka ma nadzieję dotrzeć do szerokiego grona młodych użytkowników, zainteresowanych nowościami technologicznymi. W ramach implementacji strategii agencja odpowiadać będzie także za content marketing, działania z obszaru komunikacji wewnętrznej oraz sprzedażowej. Wprowadzenie produktu na rynek poprzedzają testy urządzenia.