M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Coca-Cola jako prezent w nowej świątecznej kampanii

Katarzyna Woźniak | 8 listopada 2016, 06:00

Gigant napojowy wyznaczył już trasę przejazdu świątecznych ciężarówek.

Coca-Cola startuje ze świątecznymi działaniami promocyjnymi, które od lat kojarzą się m.in. z ciężarówkami marki wjeżdżającymi do miast. Wczoraj Coca-Cola oficjalnie zaprosiła do wspólnego odliczania dni dzielących od świąt. Marka przygotowała nowy spot przedstawiający tradycję i zwyczaj obdarowania radością. Będzie on emitowany w TV, kanałach digital oraz w kinach. W punktach sprzedaży dostępne są świąteczne opakowania Coca-Coli, gotowe do wyjazdu są również świąteczne ciężarówki.
W tym roku postać świętego Mikołaja z reklamy marki obchodzi swoje 85. urodziny. Osią kreatywną spotu
i jego głównymi bohaterami są autorzy świątecznej atmosfery: gotująca i piekąca mama, zapracowana ekspedientka pakująca prezenty czy zabiegany ojciec dekorujący dom. Te wszystkie postaci łączy podarowana przez bliską osobę butelka Coca-Coli.
Na półkach marka zaprezentowała limitowaną edycję czerwonej Coca-Cola 0,5 l. Dzięki specjalnej etykiecie można butelkę udekorować jak prezent. Coca-Cola przygotowała też nowe, kolekcjonerskie grafiki na puszkach 330 ml i 250 ml, prezentujące wizerunek św. Mikołaja i kultowe ciężarówki.
Listopadowa odsłona świątecznej kampanii "Podaruj radość" widoczna będzie w: punktach sprzedaży, na bannerach reklamowych, w TV i  kinach, mediach społecznościowych oraz poprzez działania digital i PR. Za strategię kampanii, planowanie i zakup mediów odpowiada MediaCom, za kreację mediów
i dużych formatów - McCann WorldGroup, za przygotowanie materiałów BTL - agencja Fortis, za kreację i obsługę w social mediach – SMG Liquid Thread. Obsługa PR – Rc2 Raczkiewicz-Chenczke Consultants.

Czytaj więcej na temat: , , , , ,