Kraj

Chór uniwersytecki w filharmonii - tak NC+ reklamuje tegoroczną ofertę świąteczną

Kampanię przygotowują: agencja 2012, studio Dynamo i Havas Media.

Chór uniwersytecki w filharmonii - tak NC+ reklamuje tegoroczną ofertę świąteczną
Platforma telewizji satelitarnej NC+ postanowiła swoją tegoroczną ofertę świąteczną zareklamować w niecodzienny sposób. Spot nagrano w nowoczesnym gmachu Filharmonii im. Mieczysława Karłowicza w Szczecinie, w złotej Sali Słońce. Chór Akademicki im. prof. Jana Szyrockiego Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego w Szczecinie w towarzystwie solisty – dziewięcioletniego Antka, który od dwóch lat śpiewa w chórze Alla Polacca – śpiewająco zachwala gwiazdkową ofertę operatora.

“Koncert” prowadzony jest przez dwóch dyrygentów: Krzysztofa Stelmaszyka oraz Rafała Cieszyńskiego, aktorów znanych już z reklam platformy NC+.

Za oprawę muzyczną spotów odpowiada Bartosz Dziedzic, producent muzyczny płyt Artura Rojka, Moniki Brodki, czy zespołu Pustki, odpowiedzialny za warstwę muzyczną wielu reklam dla czołowych marek w Polsce. Reżyserem spotów jest Maciej Kowalczuk, autorem zdjęć Bartek Kaczmarek.

Realizację kampanii przygotowała agencja 2012, we współpracy z działem kreacji NC+. Za produkcję spotów telewizyjnych odpowiada studio filmowe Dynamo, a za planowanie i zakup mediów dom mediowy Havas Media.

Kampania startuje 8 listopada. Realizowana będzie poprzez spoty telewizyjne i radiowe, w internecie oraz w punktach sprzedaży i komunikacji wewnętrznej do abonentów platformy.

Komunikacja towarzysząca kampanii koncentruje się wokół głównego benefitu oferty świątecznej. Kupując jeden z pakietów usług platformy NC+, klienci mogą otrzymać dostęp do Canal+ oraz HBO, do 6 miesięcy w prezencie. Dodatkowo nowi klienci będą mogli skorzystać z promocji, dzięki której za montaż i antenę satelitarną zapłacą tylko 1 zł. Na święta NC+ oferuje również w wyjątkowej cenie 59,97 zł pakiet telewizja, internet i telefon.