M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Arkadiusz Legoń head of concept & digital w V&P

Katarzyna Kacprzak | 10 listopada 2016, 06:00

To nowo utworzone stanowisko w agencji.

Arkadiusz Legoń został head of concept and digital w agencji marketingu zintegrowanego V&P i będzie zarządzał działami strategii, kreacji oraz nowych mediów. To nowo utworzone stanowisko ma umożliwić integrację koncepcji strategiczno-kreatywnych z możliwościami rozwijającego się działu digital, który staje się kolejnym filarem agencji.

Arkadiusz Legoń w dotychczasowej karierze pracował z takimi markami jak Knorr, Lipton, Tyskie, Skoda, Żabka czy Nivea. Z branżą marketingową związany jest od 16 lat. Wcześniej doświadczenie zdobywał w Tequila Polska oraz  GoldenSubmarine, gdzie sprawował funkcję dyrektora ds. strategii.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , ,