M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Unique One rusza z akcją promocyjną dla Nestle

Katarzyna Woźniak | 10 listopada 2016, 06:00

Działanie realizowane jest w sieci sklepów Kaufland.

Agencja Unique One zorganizowała dla Nestle Polska kolejną akcję promocyjną realizowaną w sieci sklepów Kaufland. Hasło kolejnej edycji działań to "Codziennie bony za Nestle paragony”.
Celem prowadzonej akcji promocyjnej jest zwiększenie sprzedaży marek należących do Nestle i ich widoczności na rynku, a także zachęcenie konsumentów do sięgnięcia po produkty Nestle w miejscu sprzedaży. Zgłoszenia do loterii przyjmowane będą między 10 a 16 listopada 2016 r. W loterii biorą udział wybrane marki, m.in. Lion, NesVita, Winiary, KitKat.
Aby wziąć udział w loterii prowadzonej w sklepach sieci Kaufland, należy jednorazowo kupić produkty Nestle biorące udział w loterii za min. 20 zł, wysłać SMS pod wskazany numer, zachować zgłoszenia i paragony. Codziennie do wygrania w loterii jest 14 bonów Kaufland o wartości 100 zł. Loteria zostanie zakończona losowaniem samochodu marki Opel Mokka spośród wszystkich prawidłowo przesłanych zgłoszeń.
Agencja Unique One odpowiedzialna jest za: koncept kreatywny, organizację i obsługę loterii. Działania wsparte są materiałami POS w punktach sprzedaży (plakaty, ulotki i gazetka sieci Kaufland).