M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kuba Przeszłowski, Tomasz Woźniak i Piotr Goździejewski w Walk Digital

Katarzyna Kacprzak | 10 listopada 2016, 06:00

Agencja wzmacnia dział kreacji.

od lewej: Tomasz Woźniak, Piotr Goździejewski, Kuba Przeszłowsk
od lewej: Tomasz Woźniak, Piotr Goździejewski, Kuba Przeszłowsk
Do działu kreacji Walk Digital dołączyły trzy osoby - Kuba Przeszłowski na stanowisku
senior art directora, Tomasz Woźniak jako digital art director i Piotr Goździejewski - senior motion designer. Tym samym agencja wzmocniła swoje kompetencje w obszarze tworzenia konceptów kreatywnych kampanii i ich realizacji.

Kuba Przeszłowski z branżą reklamową jest związany od 2006 r. Doświadczenie
zawodowe zdobywał w takich agencjach, jak DDB & Tribal, 180heartbeats Jung v. Matt, McCann i Ogilvy & Mather, realizując działania m.in. dla Ballantine's, Finlandii, Opla, PZU, T-Mobile czy marek z portfolio firmy Unilever. W Walk Digital odpowiada za tworzenie i realizację koncepcji kreatywnych kampanii.

Tomasz Woźniak ponad 5-letnie doświadczenie zawodowe zdobył m.in. w Saatchi & Saatchi, Havas Worldwide Warsaw czy Young & Rubicam. Współtworzone przez niego kampanie były nagradzane w polskich i zagranicznych konkursach branżowych, m.in. w Cannes Lions, KTR czy Innovation AD. W Walk Digital zajmuje się tworzeniem koncepcji kreatywnych i projektów graficznych.
Piotr Goździejewski odpowiada m.in. za tworzenie animacji 2D i 3D oraz kampanii w HTML5. Ma ponad 9-letnie doświadczenie w tworzeniu kampanii reklamowych, filmów oraz animacji. W tym czasie pracował w takich agencjach, jak Hypermedia, Isobar Polska i Tailors Group. Realizował kampanie multimedialne m.in. dla: Adidasa, Disneya, MasterCard, PKO BP, Procter & Gamble, Reeboka czy Samsunga.