M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Audi łączy w kampanii mural z Shazamem

Maciej Florek | 10 listopada 2016, 06:00

Celem akcji jest wsparcie debiutu najnowszego modelu SUV-a Audi Q2.

Audi (VW Group) rozpoczął akcję reklamową, w której - jak zapewnia - jako pierwszy marketer w Polsce połączył aplikację mobilną Shazam i specjalnie przygotowany mural, namalowany przy ulicy Brackiej w Warszawie. "Shazamowanie” OOH jest polskim elementem międzynarodowej kampanii nowego modelu Audi Q2.

W ramach akcji po zeskanowaniu muralu aplikacją Shazam użytkownik przenosi się do specjalnego serwisu Audi, gdzie znajdzie m.in. wideo making of muralu, GIF-y, możliwość podglądu wnętrza Audi Q2, zapoznania się z ofertą itd. Dodatkowo aplikacja Shazam daje jeszcze szersze możliwości połączenia muralu i digitalu. Spoty reklamowe emitowane w TV także są "shazamowalne” i widzowie za ich pośrednictwem mogą przenosić się do tego samego serwisu.

Celem kampanii jest wsparcie debiutu najnowszego modelu SUV-a Audi Q2. Globalna akcja reklamowa prowadzona jest pod hasłem #untaggable. W Polsce kierowana jest do dynamicznych przedsiębiorców, singli, ale także młodych par i małżeństw, mieszkańców średnich i dużych miast.

Za pomysł wykorzystania aplikacji i muralu odpowiada MediaCom Beyond Advertising oraz team biznesowy i investmentowy MediaCom Warszawa. Akcja reklamowa Audi Q2 zakończy się w pierwszej połowie grudnia br. Przyrealizacji tego projektu MediaCom Warszawa współpracował z agencjami Good Looking Studio (mural), YOC (przedstawiciel Shazam w Polsce).

Czytaj więcej na temat: ,