Kraj

Plus i Cyfrowy Polsat ruszają ze świąteczną ofertą i kampanią

W programie smartDom operator oferuje telewizory LG i Samsunga, urządzenia mobilne Huawei i sprzęt AGD firmy MPM na raty lub z rabatem.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FsEkPuOGeZHM%26feature%3Dyoutu.be%22%7D
Operator platformy telewizji satelitarnej Cyfrowy Polsat i operator sieci komórkowej Plus (Polkomtel) rusza z ofertą świąteczną i wspierającą ją kampanią reklamową. W ramach programu smartDom, czyli wspólnego dla klientów Cyfrowego Polsatu i Plusa programu rabatowego, operator proponuje m.in.: 55-calowe telewizory Samsunga, 49-calowe telewizory LG, smartfony LG X Power i Samsung Galaxy J5, router LTE, tablet MediaPad T2 lub smartfon Honor 7 Lite firmy Huawei oraz pralkę, kuchenkę gazowo-elektryczną, lodówkę i zmywarkę firmy MPM.

Tę ofertę będzie wspierała kampania reklamowa ze spotami telewizyjnymi emitowanymi m.in. w Polsacie i kanałach tematycznych Grupy Polsat, w TVP1, TVP2 oraz TVN, z udziałem ambasadorów – Joanny Brodzik i Pawła Wilczaka. Filmy powstały według scenariuszy przygotowanych przez Joannę Okuniewską, Pawła Cholewę i Jakuba Korolczuka. Za ich koncepcję odpowiada agencja Grey, reżyserował Bartek Prokopowicz. Zakupu mediów dokonał dom mediowy Vizeum. Oprócz telewizji kampania obejmie także radio, outdoor i internet.