Kraj

Renault buduje wizerunek, podkreślając bezpieczeństwo aut

Renault Polska prowadzi kampanię wizerunkową, której celem jest przypomnienie o jednej z podstawowych cech samochodów tej marki - "bezpieczeństwie". -...

Renault Polska prowadzi kampanię wizerunkową, której celem jest przypomnienie o jednej z podstawowych cech samochodów tej marki – “bezpieczeństwie”. – Kampania ta wpisuje się w nasze długofalowe działania kładące nacisk na bezpieczeństwo jako bardzo ważną cechę naszych aut. Niedawno nasz najnowszy model Modus otrzymał 5 gwiazdek w testach bezpieczeństwa EuroNCAP jako pierwszy i dotychczas jedyny w klasie tak małych samochodów. Postanowiliśmy skorzystać z tej okazji, żeby powiedzieć, że w naszej gamie mamy już siedem modeli 5-gwiazdkowych – mówi Monika Jastrzębska, koordynator ds. mediów Renault Polska. Trzon kampanii zaplanowany jest do końca roku, ale część reklam pojawi się jeszcze w styczniu. Mediaplan zakłada wykorzystanie telewizji (TVP, Polsat, TVN; cztery różne wersje filmu z hasłem: “Nie ma bezpiecznych dróg, są tylko bezpieczne samochody”, pokazujące cztery różne auta z gamy 5-gwiazdkowych), billboardów w największych miastach, layoutów w prasie (m.in. dzienniki, tygodniki opinii, magazyny motoryzacyjne i pisma kobiece) i insertów. W zakresie strategii i kreacji Renault Polska współpracuje z agencją reklamową Publicis, a planowaniem i zakupem mediów zajmuje się dom mediowy Carat Polska. (MG)