M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Marks & Spencer prezentuje żonę świętego Mikołaja

( red. ) | 15 listopada 2016, 06:00

Na Wyspach wystartowała kampania sieci, która w ostatnim czasie ogłosiła istotne cięcia i zamyka placówki.

Na Wyspach wystartowała kampania sieci Marks & Spencer. Jej bohaterami są święty Mikołaj, jego żona, pani Claus, a także brytyjska rodzina. Do świętego Mikołaja trafia list od niesfornego kilkulatka, który regularnie psoci, gra na nerwach starszej siostrze i figluje razem z psem. Któregoś razu niszczy tenisówki siostry i postanawia jej to wynagrodzić. Pisze więc list do Mikołaja, który przejmuje jego żona. Kampania reklamowa ma się odnosić bezpośrednio do user experience i doświadczenia konsumenta.
Sieć chce w ten sposób wzmocnić emocjonalną więź z konsumentem. Kampania miała premierę w Channel 4. Działania prowadzone są również w YouTube, w postaci mailingu Marks & Spencer oraz wśród użytkowników programu lojalnościowego Sparks. Za kreację kampanii odpowiada RKCR/Y&R. W kolejnej odsłonie kampanii sieć chce maksymalnie zbliżyć się do konsumentów, budować z nimi jak najbliższą relację i pytać o ich potrzeby i doświadczenie.

(MarketingWeek)

Czytaj więcej na temat: , , ,