Payback, należący do American Express program lojalnościowo-rabatowy, wprowadza nową ofertę dla reklamodawców pod nazwą Videomania.
Uczestnicy programu będą mogli gromadzić dodatkowe punkty na swoich kontach w zamian za oglądanie reklam.
– Nowa oferta wideo łączy w sobie atrakcyjny, efektywnościowy model rozliczeniowy (CPV – opłata za pełne obejrzenie) oraz emisję w modelu pull, co przekłada się na wyższą atencję audytorium. Videomania to jednak przede wszystkim możliwość budowania zasięgu w jasno zdefiniowanej demograficznie i behawioralnie grupie docelowej. Wykorzystanie do targetowania rzeczywistych, zanonimizowanych danych z Programu Payback jest szansą dla marketerów i ciekawą propozycją na rynku online wideo – tak definiuje nową ofertę Adam Oskaldowicz, partner w domu mediowym Performance Media, który oferuje swoim klientom nową usługę.
Wdrożenie nowej usługi zostało poprzedzone testem przeprowadzonym na początku roku. – Jego wyniki zachęciły nas do wprowadzenia tego rozwiązania do oferty na stałe. Polska jest pierwszym rynkiem, na którym Payback zdecydował się uruchomić Videomanię. Istnieje szansa, że dobre rezultaty związane z możliwością wyświetlania reklam na platformie marketingowej Payback, skłonią naszych kolegów z Niemiec, Indii, Meksyku, Stanów Zjednoczonych czy Włoch do rozważenia implementacji identycznego lub zbliżonego rozwiązania – deklaruje Dawid Ledziński, head of business development w Payback Polska.