Kraj

Polscy youtuberzy w kampanii Play [wideo]

Za kreację odpowiada Isobar Polska.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FrBMG-qNM_4w%22%7D
Ruszyła kampania Play (P4) zachęcająca do rejestracji kart pre-paid. Twarzami kampanii są polscy youtuberzy. W działania zaangażowali się m.in. Łukasz Jakóbiak, Paulina Mikuła i Karol “Blowek” Gązwa. Spoty wspiera kampania ATL oraz działania POS w salonach Play. Działania obejmują również kampanię na kanałach youtuberów biorących udział w kampanii, kampanię display oraz social media.

Za strategię, koncept kreatywny, realizacje ATL i BTL, a także za działania w social mediach odpowiada Isobar Polska. Media zaplanował i zakupił MediaCom Warszawa. Produkcją spotów zajął się dom produkcyjny Banana Split, a za postprodukcję odpowiada Orka Studio.