Kraj

Cyfrowy Polsat i Plus reklamują świąteczną ofertę

Emisje spotów w kanałach Polsatu, TVP, TVN i wybranych innych. Kreację przygotowała agencja Grey, a mediaplan - Vizeum.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FKvOecz8Cf-4%26feature%3Dyoutu.be%22%7D
%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FhVb236hGwZY%26feature%3Dyoutu.be%22%7D
Operator telewizji satelitarnej Cyfrowy Polsat i należący do niego operator komórkowy Polkomtel (Plus) wspólnie reklamują łączoną ofertę gwiazdkową w ramach programu SmartDom. Do emisji trafiły właśnie dwa kolejne spoty. Wyreżyserował je Bartek Prokopowicz, a za zdjęcia odpowiadał Kamil Płocki. Autorem kreacji jest agencja reklamowa Grey, produkcją zajęło się studio TFP (producent Mariusz Matwiejczuk). Spoty będą emitowane w TVP, TVN, Polsacie, kanałach tematycznych Polsatu i TVN-u, a dla spotu AGD dodatkowo kanały tematyczne TVP, Polo TV i Fokus TV.

Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Vizeum.