Przetargi

MEC wygrywa przetarg mediowy Nestle

Ostatni konkurs na planowanie i zakup mediów w Polsce koncern Nestle przeprowadził ponad dekadę temu.

Dom mediowy MEC (GroupM/WPP) zwyciężył w przetargu na planowanie i zakup mediów dla firmy Nestle Polska – wynika z naszych nieoficjalnych ustaleń. Do momentu zamknięcia tego wydania MMP24 nie otrzymaliśmy odpowiedzi w tej sprawie ze strony klienta. Wygrana MEC oznacza kontynuację współpracy Nestle z tą agencją. Jak wynika z naszych ustaleń, w przetargu poza MEC uczestniczyły także: Initiative (IPG Mediabrands), Starcom i Zenith (dwie agencje z Publicis Media). O rozpisaniu tego postępowania informowaliśmy w MMP24 z dnia 18 lipca br.

Ostatni konkurs na planowanie i zakup mediów Nestle przeprowadziło w 2005 r. W zeszłym roku marketer wydał na media cennikowo nieco ponad 545 mln zł (Kantar Media).