Kraj

Nescafe wprowadza nową linię kaw

Nestle wspiera nową linię kaw wielokanałową kampanią we włoskim stylu.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FeTBTXbkJ6jQ%22%7D
Nestle wprowadza na polski rynek nową linię kaw rozpuszczalnych Nescafe Azera. Kawa należy do segmentu super premium.
Jak zapewnia producent, nowe warianty kawy powstały z myślą o jej smakoszach. W portfolio nowej linii znajdują się cztery smaki. Nescafe Azera Americano miała powstać z myślą o wielbicielach kawy w dużej filiżance. Azera Espresso ma charakteryzować się większą intensywnością smaku i aromatu; Azera Espresso Intenso została stworzona z myślą o osobach ceniących kawę o mocnym, intensywnym smaku i aromacie; z kolei Azera Espresso Decaf to kawa bezkofeinowa.
Seria kaw Nescafe ma wyróżniać się również opakowaniem – puszkami w kolorach pomarańczowym i srebrnym. W centralnym miejscu opakowania wyeksponowana została filiżanka kawy, charakterystyczna dla danego rodzaju.
Wprowadzeniu na rynek nowej kawy Nescafe Azera towarzyszyć będzie silne wsparcie marketingowe. Kampania obejmie zasięgiem telewizję oraz internet, a także samplingi nowego produktu w największych sieciach. Produkty będą również eksponowane w gazetkach i materiałach POS. Sugerowana cena detaliczna za 100 g to 25,99 zł.
Za adaptację spotu na polski rynek odpowiada Publicis. Media na potrzeby kampanii kupuje MEC.