Kraj

Na początku grudnia wystartuje nowa telewizja - Metro

Niebawem zadebiutuje nowy, ogólnodostępny kanał telewizyjny produkowany przez Green Content, spółkę z Grupy Agora.

Na początku grudnia wystartuje nowa telewizja - Metro
W piątek, 2 grudnia br. nadawanie rozpocznie Metro – nowy, ogólnodostępny kanał telewizyjny produkowany przez Green Content, spółkę z Grupy Agora. Jak podkreśla biuro prasowe, program stacji opiera się na dwóch filarach: mocnej ofercie filmowo-serialowej oraz produkcjach dokumentalnych poświęconych stylowi życia. Metro będzie dostępne poprzez cyfrową telewizję naziemną MUX-8, w sieciach kablowych oraz na platformach satelitarnych. Sprzedażą czasu reklamowego w stacji zajmuje się Polsat Media.
Kanał został przygotowany z myślą o widzach otwartych na nowości i inspiracje, poszukujących jakościowej rozrywki: filmów i seriali na światowym poziomie, fascynujących dokumentów i programów typu reality show.
Stacja pokaże również produkcje poświęcone szeroko pojętej tematyce lifestyle’owej – od zagadnień związanych z aktywnym stylem życia i zdrowiem, przez kulinaria, architekturę, zjawiska kulturowe i społeczne, po podróże, tajemnice nauki i osiągnięcia cywilizacji.
W porannym pasmie znajdą się muzyka i klasyczne filmy animowane dla dzieci. Przed południem stacja zaproponuje programy poradnikowe, lifestyle’owe i seriale. Widzowie zobaczą m.in. serię o zdrowym stylu życia “Pokonaj siebie”, poradnik “Dochodowy remont” oraz polski serial “Cztery poziomo” w doborowej obsadzie. Po południu Metro zaprosi m.in. na program Jamiego Olivera “30 minut Jamiego”, serię dokumentalną o spektakularnych konstrukcjach “Wielkie, większe, największe” oraz serię “Wielkie projekty”. Zabierze także w podróż z Arkadym Fiedlerem w programie “Maluchem przez Afrykę” i w podróż po kontynentach w serii „Niebezpieczne drogi”. Metro deklaruje współpracę ze znanymi producentami: BBC, Fremantle, A+E czy ITV.
Wieczorami stacja pokaże m.in. serial na podstawie powieści Stephena Kinga i w produkcji Stevena Spielberga “Pod kopułą”. Po serialu wieczór w stacji wypełnią filmy fabularne.
Produkcje własne telewizji Metro to między innymi “P.I.W.O.” – autorski program Mikołaja Lizuta, “Crash test” Dominiki Wielowieyskiej oraz programy muzyczne realizowane we współpracy z Radiem Złote Przeboje.