Kraj

Do Media Impact dołączają Łukasz Wyglądała oraz Małgorzata Szelenbaum

Jednocześnie z firmą, z końcem roku, rozstają się Magdalena Jabłońska, członek zarządu i Marta Dolecka, dyrektor ds. kluczowych klientów.

Do Media Impact Polska dołączają Łukasz Wyglądała oraz Małgorzata Szelenbaum. Wyglądała będzie szefem działu Ad Product & Marketing. Będzie odpowiedzialny za obszar rozwoju produktu reklamowego, w tym za szeroko rozumianą komunikację marketingową nowych produktów reklamowych. Będzie również nadzorować wdrażanie innowacyjnych rozwiązań produktowych. Podlegac mu tez będzie obszar analiz rynkowych. Wyglądała ostatnio pracował Carat – Dentsu Aegis Network na stanowisku digital directora.

Małgorzata Szelenbaum pokieruje działem odpowiedzialnym za ofertę w zakresie akcji specjalnych i obsługę kluczowych klientów. Do jej zadań należeć będzie, m.in. zbudowanie oferty crossmediowej związanej z portfolio Grupy Onet-RAS Polska. Szelenbaum od ponad 17 lat związana jest z rynkiem telewizyjnym i reklamowym, ostatnio pracowała w TVP SA jako zastępca dyrektora Biura Reklamy.

Jednocześnie z firmą, z końcem roku, rozstają się Magdalena Jabłońska, członek zarządu Media Impact Polska oraz Marta Dolecka, dyrektor ds. kluczowych klientów. Ich plany zawodowe nie są znane.