Kraj

Media Impact wprowadza nowe produkty

Są to rozwiązania spersonalizowane: Smart People, Smart Effect i Smart Reach.

Media Impact Polska wprowadza do oferty trzy nowe, spersonalizowane produkty: Smart People, Smart Effect i Smart Reach.

Smart People pozwala na zbudowanie profilu odbiorcy najlepiej reagującego na reklamę. Odbywa się to przed rozpoczęciem kampanii lub w trakcie jej trwania. Dzięki temu możliwe jest wyemitowanie przekazu pod predefiniowany profil odbiorcy o określonym charakterze zainteresowań lub pożądanych cechach demograficznych. Produkt Smart People pozwala także na stworzenie „profilu na miarę”, czyli zidentyfikowanie grupy odbiorców reklamy odpowiadających najliczniej na komunikat reklamowy klienta.

Smart Effect  zapewnia precyzyjne dotarcie do użytkowników sieci na podstawie ich zachowań i skierowany jest do klientów, którym zależy na określonych reakcjach odbiorców, np. wysłaniu prośby o kontakt z konsultantem, zgłoszeniu chęci udziału w jazdach próbnych, zakupie produktu lub usługi.

Smart Reach to poszerzenie zasięgu kampanii poza Grupę Onet-RAS Polska o osoby posiadające określone cechy demograficzne lub wykonujące pożądane działania w internecie.

– Smart Data to nie tylko nowy produkt, ale także alternatywny model sprzedaży. Będzie funkcjonował równolegle z obecnym, opartym o wybrane miejsca emisji i koszyki cenowe. Smart Data wychodzi naprzeciw potrzebom klientów, którzy dążą do maksymalnego wykorzystania potencjału swojej grupy docelowej, umożliwiając zakup profili użytkowników o określonych cechach demograficznych i behawioralnych w danym miejscu i czasie – wyjaśnia Paweł Gordon, digital product director Media Impact.