M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Shake Hands przejmuje obsługę social mediów Fiat Chrysler Automobiles

Maciej Florek | 18 listopada 2016, 06:00

Agencja zajmie się komunikacją pięciu marek motoryzacyjnych. Do tej pory odpowiadał za to Maxus.

Agencja Shake Hands wygrała przetarg zorganizowany przez grupę motoryzacyjną Fiat Chrysler Automobiles Poland (FCA Poland) na obsługę działań socialmediowych dla pięciu marek: Fiat, Fiat Professional, Abarth, Alfa Romeo i Jeep. Agencja zajmie się komunikacją brandów w serwisach Facebook, Instagram, Twitter, YouTube i Google+. Do zadań agencji będzie także należało organizowanie akcji specjalnych i konkursów dla tych marek w serwisach społecznościowych.

Shake Hands przejęła obsługę działań FCA Poland w mediach społecznościowych od domu mediowego Maxus Poland.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , ,