Kraj

US Pharmacia wprowadza nowy wariant Gripeksu, planuje kampanię

US Pharmacia wprowadzi na rynek nowy wariant leku OTC przeciwprzeziębieniowego Gripex Max. Produkt zostanie wsparty kampanią reklamową. Strategię i kreację...

US Pharmacia wprowadzi na rynek nowy wariant leku OTC przeciwprzeziębieniowego Gripex Max. Produkt zostanie wsparty kampanią reklamową. Strategię i kreację przygotuje agencja reklamowa Red 8 Communications Group. Firma została wybrana w drodze przetargu i obsługuje reklamowo całą markę Gripex. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom. Termin rozpoczęcia kampanii oraz wartość budżetu reklamowego nie zostały podane. Według danych koncernu na podstawie raportu IMS Health udziały wartościowe marki Gripex za okres lipiec 2003 – czerwiec 2004 r. wyniosły 15,5 proc. (rynek apteczny). Według danych Expert Monitora wydatki reklamowe US Pharmacii na markę Gripex wyniosły w I poł. br. ponad 10 mln zł, w 2003 r. – 18,57 mln zł. Sugerowana cena Gripex Max wynosi12,44 zł za opakowanie z 10 tabletkami. (JD)