M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

"Przetargowy trójkąt" po raz drugi

Tomasz Wygnański | 21 listopada 2016, 06:00

Marketerzy, agencje i przedstawiciele procuremnetu będą dyskutować o przetargach w branży komunikacji marketingowej.

Druga edycja wydarzenia "W przetargowym trójkącie" odbędzie się 29 listopada w Warszawie. Inicjatorkami są Marta Macke, pitch consultant  Shortlist Consulting, i Monika Bis, procurement & administration director Medicover.
Wśród prelegentów pojawią się dyrektorzy zakupów i dyrektorzy marketingu oraz przedstawiciele agencji, domów mediowych i domów produkcyjnych, m.in. z firm: Play, Polsat Media, Danfoss, Boehringer Ingelheim, Grupa Żywiec, San Markos, MediaCom, Grey, Papaya Films, Alliaz Polska, Provident, Ogilvy & Mather, San Markos, Publicis Media, Bridge2Fun, Lucky Luciano Films, Medicover.
Partnerem merytorycznym modułu poświęconego przetargom mediowym jest firma audytorska Double Check. - Chcemy, aby cykliczne spotkania ‘W przetargowym trójkącie" stały się platformą do wymiany opinii eksperckich wszystkich tych, którzy uczestniczą w procesach przetargowych - mówi Marta Macke.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , , , , , , , , ,