Kraj

TVN Media startuje z platformą TV.tvnmedia.pl

Platforma jest pierwszym krokiem w nowej strategii Biura Reklamy TVN Media, której celem jest rozpoczęcie debaty na temat pozycji TV w nowoczesnej strategii komunikacyjnej.

TVN Media startuje z platformą TV.tvnmedia.pl
Biuro Reklamy TVN Media startuje z platformą TV.tvnmedia.pl. Celem projektu jest rozpoczęcie branżowej dyskusji na temat roli telewizji w nowoczesnej komunikacji marketingowej. Projekt kierowany jest przede wszystkim do reklamodawców i ekspertów medialnych.

Biuro planuje też zorganizowanie konferencji na temat telewizji.

Jak deklarują pomysłodawcy, platforma TVN Media ma dostarczać odpowiedzi na gorące pytania branży: co sprawia, że mimo nowych technologii i wielu dostępnych treści odbiorcy wciąż nie rozstają się z pilotem, czy formy reklamy online są w stanie zastąpić reklamę telewizyjną.

Zdaniem Piotr Tyborowicza, dyrektora biura reklamy TVN Media i członka zarządu TVN SA, to nowy pomysł na polskim rynku. Jego zdaniem dotychczas w naszym kraju nie było platformy, która prezentowałaby i porządkowała wiedzę o efektywności telewizji. – Nie ma też przestrzeni, w której może toczyć się dyskusja na ten temat – uważa Piotr Tyborowicz.

Platforma jest pierwszym krokiem w nowej strategii Biura Reklamy TVN Media, której celem jest rozpoczęcie debaty na temat pozycji TV w nowoczesnej strategii komunikacyjnej oraz odpowiednie wykorzystanie rozwiązań cyfrowych, w które również inwestuje Grupa TVN. Należą do nich rozwój oferty multiscreen, usług brokerskich Premium Digital oraz MCN na YouTube poprzez zakup Gamellon.

Wbrew deklaracjom pomysłodawców platformy TVN Media inicjatywy online, które umożliwiają dyskusję na temat roli telewizji w nowoczesnej komunikacji marketingowej, już w Polsce działają. Jedną z nich jest projekt ScreenLovers.pl.