M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Podgrzewane ławki w wiatach AMS

Maciej Florek | 22 listopada 2016, 06:00

Biuro wprowadza także druk plakatów 3D.

Biuro reklamy OOH - AMS wprowadziło do oferty dwa nowe rozwiązania niestandardowe: podgrzewane ławki w wiatach przystankowych oraz specjalny druk plakatów outdoorowych, dzięki któremu obrazy na plakacie stają się trójwymiarowe i sprawiają wrażenie głębi.

Pierwszym klientem, który skorzystał z podgrzewanych ławek, jest mBank. Na potrzeby kampanii zostało zainstalowanych osiem takich ławek. "Bądź bogatszy o ciepłą atmosferę na przystanku” oraz "Bądź bogatszy o odrobinę ciepła w chłodny dzień” - to informacje, które możemy przeczytać na plakatach znajdujących się na przystankach.

Druk z efektem głębi to drugie z nowych rozwiązań zaproponowane przez AMS. Po raz pierwszy z tego rozwiązania w kampanii ogólnopolskiej skorzystała firma Maspex. W najnowszej kampanii outdoorowej dżemów Łowicz owoce stają się trójwymiarowe. Wcześniej, w kampanii lokalnej, tę technikę druku wykorzystała Silesia City Center w Katowicach.

Czytaj więcej na temat: , , ,