M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Optimedia Poland zamiast Zenithmedia w przetargu Carlsberg Polska

Serwis Dzienny | 15 grudnia 2004, 00:00

Carlsberg Polska postanowił zaprosić do planowanego na początek przyszłego roku przetargu dom mediowy Optimedia Poland. Oprócz niego zgodnie z tym,...

Carlsberg Polska postanowił zaprosić do planowanego na początek przyszłego roku przetargu dom mediowy Optimedia Poland. Oprócz niego zgodnie z tym, co pisaliśmy w DS "MMP" z 10.11, briefy trafią w styczniu także do MediaComu Warszawa, Media Direction OMD oraz Initiative Warszawa, który obecnie współpracuje z tym klientem. Ostateczna lista agencji, które wystartują w przetargu Carlsberga w Polsce, nie była znana do momentu rozstrzygnięcia przetargu mediowego Grupy Żywiec. Dwie z agencji (Zenithmedia i MediaCom Warszawa) wyselekcjonowanych centralnie przez koncern Carlsberg starało się o obsługę budżetu Grupy Żywiec. Przetarg ten wygrał Zenithmedia. Carlsberg Polska postanowił dopuścić do procedur Optimedia Poland. Przetarg oprócz Polski będzie się toczył na ośmiu europejskich rynkach: w Danii, Norwegii, Szwecji, Finlandii, Niemczech, Włoszech, Szwajcarii i Wielkiej Brytanii. Decyzja zapadnie do końca drugiego kwartału 2005 r. W Polsce wartość budżetu mediowego grupy Carlsberg Okocim SA szacowana jest na ponad 20 mln zł netto. (PR)

Czytaj więcej na temat: , , , , , , ,