Kraj

Unique One z kolejną akcją promocyjną dla Nestle

Projekt adresowany jest do klientów sieci Intermarche.

Unique One z kolejną akcją promocyjną dla Nestle
W wyniku wygranego przetargu firma Nestlé Polska powierzyła agencji Unique One opracowanie ogólnopolskiej loterii pod hasłem “Zima nadchodzi, Nestlé cię nagrodzi!”, która przebiega w sklepach sieci Intermarche.
Celem prowadzonej akcji promocyjnej jest zwiększenie sprzedaży marek należących do Nestlé i ich widoczności na rynku, a także zachęcenie konsumentów do sięgnięcia po produkty Nestlé w miejscu sprzedaży. Zgłoszenia do loterii przyjmowane będą między 17 a 30 listopada 2016 r. W loterii biorą udział wybrane marki, m.in. Bobo Frut, Princessa, Winiary.
Aby wziąć udział w loterii, należy jednorazowo kupić produkty Nestlé biorące udział w loterii za min. 20 zł i wysłać SMS-a z numerem paragonu fiskalnego.
Codziennie do wygrania w loterii są dwa bony do Intermarche o wartości 100 zł, dwa tablety Lenovo, dwa ekspresy Dolce Gusto, a co tydzień karta przedpłacona o wartości 1000 zł. Loteria zostanie zakończona losowaniem samochodu marki Peugeot 208 spośród wszystkich prawidłowo przesłanych zgłoszeń.
Agencja Unique One odpowiedzialna jest za koncept kreatywny, organizację i obsługę loterii. Działania wsparte są materiałami POS w punktach sprzedaży (plakaty, ulotki i gazetka sieci Intermarche), a także reklamą radiową w sklepach sieci Intermarche.