M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Hugo Boss wycofa się z ubrań dla kobiet, zmniejszy liczbę marek

( red. ) | 22 listopada 2016, 06:00

Firma planuje odzyskanie zyskowności w roku 2018.

CEO Hugo Boss Mark Langer przedstawił plan, który ma doprowadzić do odzyskania przez firmę zyskowności w roku 2018. Obecne cztery submarki firmy mają zastąpić dwie - Hugo Boss i Hugo. Pierwsza będzie oferować modę luksusową i konkurować np. z Burberry czy Armani. Druga adresowana jest do młodych konsumentów i będzie o 30 proc. tańsza niż brand flagowy. Ma być pozycjonowana na tej półce co np. Rag & Bone i The Kooples. Z oferty znikną ubrania dla kobiet. Hugo Boss zainwestuje mocniej w kanał digital i innowacje komunikacyjne. Nowością będzie także ujednolicenie cen na całym świecie. 

(NRFSmartBrief)

Czytaj więcej na temat: , , , , ,