Marka SodaStream wystartowała z kampanią promocyjną zrealizowaną w konwencji “Gry o tron”. Celem działań jest zbudowanie świadomości w odbiorcach, że kupowanie gazowanej wody mineralnej jest nieekonomiczne i nieekologiczne. Główny bohater, jak się potem okazuje, jeden z pracowników planu, ma obowiązek dostarczyć na plan zdjęciowy gazowaną wodę. W ślad za nim po supermarkecie i po ulicach podąża kobieta przebrana za kapłankę i przypominającą jedną z postaci z serialu “Gra o tron”. Spot nawiązuje do głośnej i długiej sceny z czwartego sezonu “Gry o tron”, w którym dokonuje się lincz Cersei. Gościnnie w spocie zagrali autentycznie aktorzy odtwarzający role: Thor Björnsson i Hannah Waddingham.
Koncept kampanii opracowała holendersko-izraelska agencja Allenby Concept House. Od czasu premiery filmu dwa dni temu spot został obejrzany ponad 20 mln razy.
(AdWeek)