Zagranica

SodaStream z kampanią inspirowaną scenami z "Gry o tron"

Firma podkreśla, że kupowanie gazowanej wody w plastikowych butelkach to wstyd.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fvimeo.com%2Fmoogaloop.swf%3Fserver%3Dvimeo.com%26amp%3Bshow_title%3D1%26amp%3Bshow_byline%3D1%26amp%3Bshow_portrait%3D0%26amp%3Bcolor%3D%26amp%3Bfullscreen%3D1%26amp%3Bclip_id%3D162566435%22%7D
Marka SodaStream wystartowała z kampanią promocyjną zrealizowaną w konwencji “Gry o tron”. Celem działań jest zbudowanie świadomości w odbiorcach, że kupowanie gazowanej wody mineralnej jest nieekonomiczne i nieekologiczne. Główny bohater, jak się potem okazuje, jeden z pracowników planu, ma obowiązek dostarczyć na plan zdjęciowy gazowaną wodę. W ślad za nim po supermarkecie i po ulicach podąża kobieta przebrana za kapłankę i przypominającą jedną z postaci z serialu “Gra o tron”. Spot nawiązuje do głośnej i długiej sceny z czwartego sezonu “Gry o tron”, w którym dokonuje się lincz Cersei. Gościnnie w spocie zagrali autentycznie aktorzy odtwarzający role: Thor Björnsson i Hannah Waddingham.
Koncept kampanii opracowała holendersko-izraelska agencja Allenby Concept House. Od czasu premiery filmu dwa dni temu spot został obejrzany ponad 20 mln razy. 

(AdWeek)