Zagranica

Agencja The Community z bajkową kampanią promującą kaski

Agencja próbuje udowodnić, że zagadnienie bezpieczeństwa może być sexy.

Agencja The Community z bajkową kampanią promującą kaski
Marka kasków do ochrony głowy przed urazami (na nartach, rowerze i rolkach) Nutcase wystartowała z kampanią, za której kreację odpowiada agencja The Community. Zagadnienie bezpieczeństwa głowy zostało ujęte w nawias i cudzysłów i przekształcone w komunikaty ilustrowane nawiązujące do bajek.
Komunikaty w formie ilustracji pojawią się w reklamach prasowych i na nośnikach OOH. Prezentują momenty, w których w historii ludzkości kaski i hełmy odgrywały zasadniczą rolę i decydowały o bezpieczeństwie głów i ochronie mózgów. Bohaterami są m.in. rycerz, walczący ze smokiem, gladiator, samuraj walczący z ninją, a także płetwonurek, którego próbuje zaatakować ośmiornica.
Nutcase to amerykańska marka obecna na rynku od ok. 10 lat. Sprzedaje atrakcyjne pod względem kolorystycznym ochraniacze głowy dla różnych grup wiekowych. Główne hasło sklepu internetowego brzmi “Kocham mój mózg”.
The Community jest laureatem grand prix na festiwalu w Cannes za kampanię promującą poruszanie się na rowerze dla Buenos Aires.

(Adweek)