M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Walk z grand prix w 20. edycji Kreatury

Katarzyna Kacprzak | 28 listopada 2016, 06:00

Jury pod przewodnictwem Józka Dutkiewicza, dyrektora kreatywnego grupy S/F, przyznało 37 wyróżnień, 11 statuetek, grand prix oraz nagroda specjalną.

W jubileuszowym 20. konkursie Kreatura jury przyznało 45 nominacji, 37 wyróżnień, 11 statuetek, grand prix i jedną nagrodę specjalną. Do konkursu napłynęło w tym roku 137 zgłoszeń. Podczas uroczystej gali, która odbyła się w Pin-Up Studio, grand prix odebrała agencja Walk za kampanię "Nie chcę być strażakiem", którą przygotowała dla Fundacji Integracja. Kreatura 2016 – nagroda redakcji "Media & Marketing Polska", którą przyznaliśmy po raz pierwszy w historii konkursu, trafiła do brandu Żubr za "długofalowe osiągi kreatywne.

W jury 20. edycji Kreatury, pod przewodnictwem Józka Dutkiewicza zasiadali także: Tomasz Bartnik, partner w pracowni koncepcyjnej One Eleven, Dorota Bubka, creative group head w Artegence, Izabela Głodek, group brand director Żywiec and Cider Grupa Żywiec, Arkadiusz Gwizdek, dyrektor marketingu Škoda Auto, Wiktor Klatkowski, international brand manager w BSH Sprzęt Gospodarstwa Domowego, Maciej Maciejewski, executive creative director, partner at MEC Wavemaker PL, i Arkadiusz Marszałek, head of agency relations Google Poland.

Poniżej prezentujemy pełną listę uhonorowanych statuetkami Kreatury:

Kategoria: TV/film - wideo w internecie
Agencja: Walk
Klient: Fundacja Integracja
Marka: Sprawniwpracy.pl
Tytuł pracy: „Nie chcę być strażakiem”

Kategoria: Outdoor/indoor (OOH)
Agencja: TBWA
Klient: BMW Polska
Marka: BMW Rekrutacja
Tytuł pracy: „Akcja Rekrutacja”

Kategoria: Digital - serwis/aktywacja na WWW
Agencja: GoldenSubmarine, Roots PR, Mediavest
Klient: Grupa Żywiec
Marka: Dziki Sad
Tytuł pracy: „Zostań sprzymJEŻeńcem!”

Kategoria: Digital - social media
Agencja: Just
Klient: Discovery Polska
Marka: Gorączka Złota
Tytuł pracy: „Gorączka Złota na Facebooku”

Kategoria: Digital - kampania zintegrowana digital
Agencja: GoldenSubmarine, Mediacom, The Polaks
Klient: Škoda Polska Volkswagen Group Polska
Marka: Škoda
Tytuł pracy: „Konkurs Škoda Auto Muzyka 2016”

Kategoria: Event
Agencja: MDI Group
Klient: Polskie Koleje Linowe SA
Tytuł pracy: „80 lat na szczycie”

Kategoria: Ambient im. Konrada Świebody
Agencja: K2
Klient: Żywiec Zdrój SA
Marka: Smako-Łyk
Tytuł pracy: „Podaruj słońce”

Kategoria: Kampania
Agencja: Insignia
Klient: BSH Sprzęt Gospodarstwa Domowego
Marka: Bosch
Tytuł pracy: „Akademia Smaku Bosch 2016”

Kategoria: Content marketing - branded content
Agencja: Monday PR
Klient: Intel Technology
Tytuł pracy: „Sztuka składania historii”

Kategoria: Techniki - zdjęcia filmowe
Agencja/firma: Timecode, Discovery Polska
Klient: BMW Group Polska
Marka: BMW Serii 7
Tytuł pracy: „Droga do mistrzostwa”

Kategoria: Kampania społeczna/CSR - kampanie społeczne organizacji pozarządowych i instytucji państwowych
Agencja/firma: San Markos, Melting Pot, Chimney Polska, Purple Talents
Klient: Fundacja Zwierzęca Polana
Tytuł pracy: „Dopasowani kompani”

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,