Kraj

IndaHash wchodzi na Snapchata

Od połowy grudnia marki będą mogły skorzystać z nowej oferty.

IndaHash, platforma, która zautomatyzowała już współpracę z influencerami w Instagramie i Facebooku, wchodzi na Snapchat. Od 14 grudnia br. kampanie oparte na zasięgowych Snapchaterach będzie można realizować na 14 rynkach – w Wielkiej Brytanii, Niemczech, RPA, Polsce i całym regionie CEE.

Aby rozpocząć działania w Snapchacie, marka we współpracy z IndaHash ustala krótkie zadanie dla influencerów, określa budżet i zasięg, czas trwania kampanii. Użytkownicy Snapchata dostają powiadomienie w aplikacji IndaHash o nowej kampanii, w której mogą wziąć udział. Następnie realizują zadanie i przesyłają zdjęcia i filmy do akceptacji klienta. Klient lub moderator akceptuje treści. Influencerzy publikują zaakceptowane zdjęcia i filmy na swoim profilu w Snapchacie, a klient otrzymuje pełen raport z przebiegu kampanii.