M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Danone ogłasza globalny przetarg kreatywny

( red. ) | 30 listopada 2016, 06:00

Cztery agencje walczą w przetargu o globalny budżet producenta jogurtów.

Danone ogłosił globalny przetarg na obsługę kreatywną jogurtów. W przetargu znajdują się cztery agencje: Adam & Eve/DDB, Mother London, Droga5 New York i BETC Paris.
Danone to największy na świecie producent jogurtów. W Wielkiej Brytanii Activia jest drugą największą marką jogurtu (po Müllerlight) ze sprzedażą w ostatnim roku na poziomie 163,8 mln funtów (wg danych Nielsena). Danone jest również właścicielem marki Actimel, którego wartość sprzedaż na Wyspach Brytyjskich w ubiegłym roku wyniosła 93 mln funtów.
W portfolio Danone znajdują się jeszcze: Danio, jogurt grecki Oikos, wysokobiałkowe Danio, Densia, Danacol redukujący poziom cholesterolu i desery marki Danette.
W poprzednich latach za kreacje kampanii dla marek odpowiadała sieć Y&R, tym razem Y&R nie bierze udziału w przetargu.

(Campaign)

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , ,