Kraj

Dawtona reklamuje wyroby pomidorowe [wideo]

Media zaplanował i kupił Starcom. Dawtona jest nowym klientem tej agencji.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2F3KyaIXKHe-s%22%7D
Dawtona rozpoczęła nową kampanię reklamową swoich produktów pomidorowych. Wsparcie prowadzone jest m.in. w stacjach telewizyjnych. 

Kreację spotów stworzyła agencja Simplicity, wyprodukował je dom produkcyjny GPD Film Studio. Za zakup mediów odpowiadał dom mediowy Starcom (Publicis Media). Dawtona jest nowym klientem Starcomu po wygranym przetargu jesienią tego roku. Działania PR realizuje JBcomm.