Kraj

OS3 wydzieli spółkę Sare wyspecjalizowaną w działaniach e-mailmarketingowych

Agencja interaktywna OS3 Multimedia wydzieli ze swoich struktur w ciągu kilku miesięcy oddzielną spółkę dedykowaną e-mail marketingowi. Spółka nazywać się...

Agencja interaktywna OS3 Multimedia wydzieli ze swoich struktur w ciągu kilku miesięcy oddzielną spółkę dedykowaną e-mail marketingowi. Spółka nazywać się będzie Sare, od nazwy systemu oprogramowania do zarządzania bazami adresów e-mailowych i prowadzenia akcji wysyłkowych stworzonego przez OS3. – Od dwóch lat oferowaliśmy Sare klientom OS3. Natomiast teraz mija rok od momentu, gdy wprowadziliśmy Sare szerzej na rynek. W tym czasie pozyskaliśmy ponad 50 nowych klientów. To oraz perspektywy dalszego bardzo szybkiego wzrostu tego rynku skłaniają nas do wydzielenia osobnej spółki – mówi Krzysztof Dębowski, account manager Sare w OS3. Prognozy na rok 2005 zakładają sześciokrotne zwiększenie przychodów z Sare. Agencja planuje skoncentrowanie się w przyszłym roku na umacnianiu marki Sare i edukowaniu rynku w zakresie wykorzystywania e-mail marketingu. Wśród obecnych klientów Sare są m.in.: MediaMarkt, Siemens, Axel Springer, Agros Fortuna, US Pharmacia, Tele Pizza, Platforma Obywatelska, Lukas Bank, Premium Club, Reporter. Z narzędzia tego korzystają także małe agencje PR, reklamowe i interaktywne, którym nie opłaca się tworzenie własnych systemów do zarządzania bazami e-mailowymi. Sare sprzedawane jest w modelu ASP (oprogramowanie i bazy danych znajdują się na serwerze OS3, zarządza nimi klient). Cena uzależniona jest od wielkości bazy adresowej danego klienta i wielkości przeprowadzanych wysyłek – najtańszy miesięczny abonament kosztuje 190 zł; dla dużych firm z bazami danych 100-200 tys. rekordów koszt ten to tysiąc kilkaset złotych miesięcznie. Sare wykorzystywane jest przede wszystkim do wysyłania regularnych newsletterów firm, ale także np. do kampanii e-mailingowych czy zarządzania konkursami i zbierania danych ich uczestników (np. dla Apapu US Pharmacii). (MG)