Zagranica

The Times dokonuje relaunchu "Luxx"

Wydawca przewiduje renesans suplementów do wydań.

W najbliższą sobotę na brytyjskim rynku prasowym zadebiutuje “Luxx” w wersji po relaunchu. To dodatkowe wydanie, jakie wydawca News UK zdecydowało się przywrócić na rynek, kontynuując dawną tradycję “The Times”. The Luxx wraca po pięcioletniej przerwie.
Wydawca zatrudnił na stanowisku redaktora naczelnego Jeremy’ego Langmeada. Jest również dyrektorem marki i dyrektorem wydawniczym Mr Porter.
Luxx to kwartalnik luksusowy, ma wyjaśniać, dlaczego produkty luksusowe, jak zegarki i jachty, są warte swojej ceny i dlaczego mają wpływ na jakość życia. Wydawca zapewnia, że rynek się zmienia, coraz popularniejsze są dobra luksusowe i coraz istotniejsze zgłębianie tematu ich specyfiki.
Kwartalnik ukaże się w nakładzie 350 tys. egzemplarzy, a adresowany będzie do gospodarstw domowych o budżecie ok. 150 tys. funtów. Luxx będzie miał 108 stron. Kolejny numer przewidziany jest na rynku 11 marca.

(Campaign)