Kraj

Startuje pierwsza kampania marki Blik

Cele komunikacji to budowa świadomości marki i pokazanie zalet systemu płatności, który stoi za brandem.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2F7AjWYUgdtTw%22%7D
Wystartowała pierwsza ogólnopolska multimedialna kampania reklamowa marki Blik, systemu płatności mobilnych. Budowa świadomości marki, zachęcenie potencjalnych użytkowników do korzystania oraz pokazanie  wygody, szybkości i bezpieczeństwa płatności – to główne cele kampanii.

System Blik istnieje od lutego 2015 r. Kampania ma za zadanie przedstawiać w prostej formie najważniejsze funkcjonalności Blika – szybką wypłatę gotówki z bankomatu, błyskawiczne przelewy na numer telefonu i ekspresowe płatności online.

Multimedialna kampania marki Blik będzie emitowana w telewizji, internecie, social mediach, a także w wewnętrznych kanałach banków – uczestników systemu.

Za koncepcję kreatywną, realizację kampanii i produkcję spotów odpowiada agencja Change (Group One), a planowaniem, zakupem mediów i optymalizacją kampanii zajął się dom mediowy Starcom. 

Głównym elementem kampanii jest wyprodukowany przez Easy Hell i wyreżyserowany przez Michała Bulika 45-sekundowy spot, który przedstawia wszystkie zalety Blika.

W spocie wykorzystano muzykę z utworu “Telefon” grupy Fisz Emade Tworzywo, a całość dopełnia hasło spotu – “Bliki jest. Płacisz, Wypłacasz, Przelewasz”.

Budżet kampanii nie został podany.