M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Startuje pierwsza kampania marki Blik

Piotr Machul | 5 grudnia 2016, 06:00

Cele komunikacji to budowa świadomości marki i pokazanie zalet systemu płatności, który stoi za brandem.

Wystartowała pierwsza ogólnopolska multimedialna kampania reklamowa marki Blik, systemu płatności mobilnych. Budowa świadomości marki, zachęcenie potencjalnych użytkowników do korzystania oraz pokazanie  wygody, szybkości i bezpieczeństwa płatności - to główne cele kampanii.

System Blik istnieje od lutego 2015 r. Kampania ma za zadanie przedstawiać w prostej formie najważniejsze funkcjonalności Blika - szybką wypłatę gotówki z bankomatu, błyskawiczne przelewy na numer telefonu i ekspresowe płatności online.

Multimedialna kampania marki Blik będzie emitowana w telewizji, internecie, social mediach, a także w wewnętrznych kanałach banków - uczestników systemu.

Za koncepcję kreatywną, realizację kampanii i produkcję spotów odpowiada agencja Change (Group One), a planowaniem, zakupem mediów i optymalizacją kampanii zajął się dom mediowy Starcom. 

Głównym elementem kampanii jest wyprodukowany przez Easy Hell i wyreżyserowany przez Michała Bulika 45-sekundowy spot, który przedstawia wszystkie zalety Blika.

W spocie wykorzystano muzykę z utworu "Telefon" grupy Fisz Emade Tworzywo, a całość dopełnia hasło spotu - "Bliki jest. Płacisz, Wypłacasz, Przelewasz".

Budżet kampanii nie został podany.