Kraj

Legia Warszawa i Fortuna przedłużają umowę sponsorską

Nowy kontrakt akcentuje m.in. projekty związane z mediami społecznościowymi.

Klub piłkarski Legia Warszawa i firma Fortuna Zakłady Bukmacherskie przedłużyły umowę sponsorską. Fortuna pozostaje głównym sponsorem warszawskiego klubu. Umowę zawarto na 2,5 roku od stycznia 2017 r. To oznacza, że obowiązywać będzie do końca czerwca 2019 r. – Obie strony bardzo pozytywnie oceniają współpracę, dlatego już dziś możemy powiedzieć, że prawdopodobnie nie jest to nasza ostatnia umowa – deklaruje Jakub Szumielewicz, wiceprezes Legii Warszawa, nadzorujący działania marketingowe klubu.

Nowy kontrakt podtrzymuje dotychczasowe aktywności związane z marką Fortuna (przede wszystkim logotyp na przodzie koszulek klubowych), ale poszerza też zakres współpracy. – Nowością w naszej komunikacji będzie wyraźne akcentowanie projektów związanych z mediami społecznościowymi i real time marketingiem – mówi Leszek Haba, head of marketing Fortuna Zakłady Bukmacherskie. I dodaje, że część wspólnych rozwiązań już testowano np. podczas ostatniego meczu Ligi Mistrzów Legia Warszawa – Real Madryt. – Legia ma naszym zdaniem najlepszy profil na Facebooku wśród klubów Ekstraklasy. Chcemy wykorzystać ten potencjał. Ale w grę wchodzi nie tylko ta platforma  – deklaruje Haba.

Wartość nowego kontraktu Legia – Fortuna nie została ujawniona. Sponsorami Legii są też marki: Królewskie (oficjalny sponsor),  Adidas (sponsor techniczny) i Lyoness (oficjalny sponsor).