M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Tymbark wybrał agencję Bardzo

Katarzyna Kacprzak | 6 grudnia 2016, 06:00

Warszawska agencja będzie obsługiwać Tymbark w zakresie kreacji ATL-owej oraz digitalu.

Agencja reklamowa Bardzo wygrała przetarg na obsługę dwóch linii produktowych marki Tymbark w zakresie ATL z rozwinięciem na digital zasięgowy. W przetargu startowało pięć agencji, których nazw nie udało nam się ustalić. Za ostatnią kampanię dla marki odpowiadali: za kreację – Brainbox, planowanie i zakup mediów – Mindshare.

Bardzo zajmuje się stałą obsługą marek Allegro, Tyskie i Gazeta Wyborcza.
 W portfolio ma także marki bankowe i ubezpieczeniowe, jak Getin Bank, Noble Bank, Expander czy Aviva.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , ,