M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Aleksandra Agatowska odpowiada za marketing Grupy PZU

Maciej Burlikowski | 7 grudnia 2016, 06:00

Marta Baran i Agnieszka Rzepkowska kierują strategią i komunikacją marketingową największego ubezpieczyciela w kraju.

Aleksandra Agatowska, członek zarządu PZU Życie, odpowiada za marketing całej Grupy PZU, największej firmy ubezpieczeniowej w kraju. Za strategię marketingową i obszar analiz odpowiada Marta Baran, która do PZU przeszła z Link4, firmy córki PZU, natomiast dyrektorem ds. komunikacji marketingowej została Agnieszka Rzepkowska, która wcześniej była szefową zespołu reklamy i mediów. O ich obowiązkach w PZU pisaliśmy w MMP24 21 listopada br.

- Doceniamy zdolnych menedżerów, którzy mają na koncie pierwsze sukcesy. Promujemy ich, bo widzimy w nich potencjał, dzięki któremu rośnie siła marketingu PZU. Jestem przekonana, że Marta i Agnieszka sprostają ambitnym wyzwaniom związanym z opracowaniem i wdrożeniem nowej strategii marketingowej spółki – mówi Aleksandra Agatowska, która bezpośrednio nadzoruje obszar całego marketingu Grupy PZU, włączając się jego w kluczowe projekty.

Marta Baran jest absolwentką biotechnologii na Politechnice Warszawskiej oraz Podyplomowego Studium Analiz Marketingowych w Szkole Głównej Handlowej. Obecnie jest słuchaczką studiów Executive Doctor of Business Administration w Instytucie Nauk Ekonomicznych Polskiej Akademii Nauk.

Agnieszka Rzepkowska w PZU pracuje od ponad roku, wcześniej pracowała m.in. w Nationale Nederlanden jako brand manager. Jest absolwentką Akademii Finansów w Warszawie. Ukończyła także Podyplomowe Studia Zarządzania i Marketingu na Akademii im. Leona Koźmińskiego w Warszawie.

Czytaj więcej na temat: , , , , ,