Kraj

Mehoffer i Kożuchowska promują Bonarkę

Krakowskie centrum handlowe przed świętami na potrzeby promocji wykorzystuje witraże Mehoffera.

Mehoffer i Kożuchowska promują Bonarkę
Krakowskie centrum handlowe Bonarka przygotowało świąteczną kampanię reklamową. W kreacji wykorzystano witraże Józefa Mehoffera – legendy Młodej Polski. Centrum handlowe wraz z Firmą Reklamową Kuc przygotowało serię reklam z wykorzystaniem dzieł sztuki. Na zdjęciach znajduje się również Małgorzata Kożuchowska, ambasadorka centrum.
Wykorzystanie witrażu “Anioł” posłużyło także do zainicjowania innych działań kreatywnych zaplanowanych przez Bonarkę na grudzień. Od 9 do 18 grudnia klienci z dziećmi będą mogli wziąć udział w warsztatach
w Bożonarodzeniowej Pracowni Witraży. Sesja zdjęciowa do świątecznego wydania magazynu firmowego Bonarki również odbyła się w tym muzeum.
Bonarka City Center to wielofunkcyjne centrum miejskie powstałe na obszarze około 19 ha poprzemysłowych terenów dawnych zakładów chemicznych w krakowskiej dzielnicy Podgórze. Na obszarze ponad 92 tys. mkw. powierzchni użytkowej znajduje się 230 punktów handlowo-usługowych i restauracji, w tym: Auchan, Leroy Merlin, Media Expert oraz największy w Polsce multipleks kinowy Cinema City. Na terenie Bonarka City Center znajduje się jeden z pierwszych na świecie ośrodków edukacyjno-wychowawczych w centrum handlowym: “Siemacha Spot” o powierzchni całkowitej 700 mkw. W jego skład wchodzą m.in. wielofunkcyjne sale edukacyjne, muzyczne, multimedialne oraz pokój konferencyjny.