Kraj

Herbapol prezentuje syropy w nowych odsłonach

Owocowa Spiżarnia odświeża etykiety.

Herbapol prezentuje syropy w nowych odsłonach
W listopadzie 2016 r. marka Herbapol wprowadziła nowe etykiety syropów Owocowa Spiżarnia. Odświeżona szata graficzna podkreśla wyjątkowo owocowy charakter całej linii oraz benefity syropów wchodzących w jej skład: zawartość witaminy C, brak konserwantów oraz barwników.
Nowe etykiety mają przyciągać wzrok grafiką opartą na regionalnych motywach i wizualizacjach owoców. Odświeżonych zostało 18 wariantów smakowych.
Do końca grudnia 2016 r. zostaną zastąpione opakowania dla wszystkich pojemności syropów (420 ml, 500 ml, 680 ml oraz 2,85 l i 5 l).
Za projekt nowej szaty graficznej etykiet odpowiada Huddleston Melon Design. Sugerowana cena detaliczna syropów Owocowa Spiżarnia za 420 ml to 4,49 zł.