M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Schulz Brand Friendly wygrywa Wawel

Katarzyna Woźniak | 9 grudnia 2016, 06:00

Wawel SA rozstrzygnął przetarg dotyczący strategii komunikacyjnej.

Producent czekolady i słodyczy Wawel SA rozstrzygnął przetarg dotyczący strategii komunikacyjnej. Działaniami dla marki zajmie się agencja Schulz Brand Friendly.
Wyłoniony w przetargu Schulz zajmie się opracowaniem i wdrożeniem strategii komunikacji marki Wawel. Współpraca obejmie wszystkie subbrandy marki, m.in.: czekolady, czekoladki – Kasztanki, Malaga, Tiki Taki, cukierki Michałki, galaretki – Mieszanka Krakowska, Fresh & Fruity.
Współpraca rozpoczyna się od grudnia. Do tej pory marketer współpracował m.in. na zasadach projektowych z agencją VML Poland. 





Czytaj więcej na temat: , ,