M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

NapoleonCat zbadał popularność marek elektronicznych w Facebooku

Katarzyna Woźniak | 9 grudnia 2016, 06:00

Prym wiedzie marka Samsung, która zgromadziła 1,4 mln fanów.

W rankingu najpopularniejszych marek społecznościowych opracowanym przez NapoleonCat wygrywa Samsung, który zgromadził na swoim fanpage'u 1,4 mln fanów.
Strona TelefonySamsung z liczbą ponad 950 tys. fanów znajduje się na drugim miejscu zestawienia. Trzecie miejsce zajmuje profil PlayStationPolska lubiana przez ponad pół miliona użytkowników Facebooka. Wśród dziesięciu najpopularniejszych brandów znalazły się również Lenovo, Intel, Sony, Nikon, Xbox oraz LG.
Mimo że Samsung wyprzedza pozostałe marki w liczbie posiadanych fanów, to w listopadzie (a zwłaszcza pod koniec miesiąca) nowych zainteresowanych znacznie szybciej pozyskiwała strona PlayStation Polska.
Spośród trzech najpopularniejszych kont w Facebooku to marka PlayStation uzyskała najwyższy wskaźnik Engagement Rate. Ilustruje on jak bardzo angażujące są treści publikowane na stronie. Wskaźnik liczony jest na podstawie stosunku liczby interakcji pod postami: reakcje, komentarze, udostępnienia; do liczby fanów w dniu publikacji treści.
Analizując wszystkie strony, które znalazły się w listopadowym zestawieniu, najbardziej angażujące treści publikowane były na kontach Intel Polska, Xbox Polska oraz PlayStation Polska.
Wśród trzech najbardziej angażujących postów w listopadzie znalazły się wpisy marek: Intel, Lenovo oraz Xbox.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , ,