Kraj

Kolejna odsłona kampanii AC PZU

Reklamowy projekt przygotowały VML i Blue 449/Starlink.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FRB1_y7Dn7Ys%22%7D
Do emisji w telewizji i internecie trafił kolejny z serii spotów reklamowych w ramach kampanii ubezpieczeń auto-casco PZU. Tym razem utrzymany w klimacie rodzinnych wyjazdów na ferie.

Kampania promocyjna ubezpieczenia AC PZU z opcją Auto Non Stop ruszyła z początkiem listopada, a potrwa do początku lutego przyszłego roku. Jest prowadzona w telewizji, radiu, prasie, kinach, na nośnikach reklam zewnętrznych (OOH) oraz w internecie, a także w oddziałach PZU oraz u agentów.

Koncepcję kreatywną przygotowała agencja VML Poland, a za zakup mediów odpowiada dom mediowy Blue 449/Starlink.