Kraj

Ceneo.pl: tylko trafione prezenty na święta

Agencja Czart i Grupa 13 dla porównywarki cen.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FWMup-G6txKY%22%7D
%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FhL1xuI7lqSc%22%7D
Internetowa porównywarka cen i platforma zakupowa Ceneo.pl prowadzi kampanię reklamową, w której zachęca do korzystania ze swojej oferty, szerokiej gamy produktów dostępnych na platformie, by nie ryzykować z prezentem dla bliskich na święta.

Kampania prowadzona jest w internecie (wideo) i w radiu. W pierwszej odsłonie poznajemy czteroosobową rodzinę. Bohaterowie wybierają sobie nawzajem prezenty, grając w statki. Nie jest to jednak, jak zazwyczaj, gra w ciemno, bo dzięki Ceneo.pl każdy prezent jest trafiony.

Za koncepcję kreatywną i realizację kampanii odpowiedzialna jest agencja reklamowa Czart, produkcją spotów zajęła się zaś Grupa 13. Koncept kreatywny jest autorstwa Tomasza Kowaluka-Łukasiewicza i Katarzyny Lewińskiej, a za obsługę projektu z ramienia Czart odpowiadała Joanna Maciaszczyk. Ze strony Ceneo.pl projekt nadzorowali Jakub Walczak, kierownik marketingu, oraz Joanna Gąska, specjalista ds. marketingu.