Kraj

Wedel poleca swoje świąteczne portfolio

Przed świętami marka z portfolio Lotte Wedel wspiera swoje flagowe produkty kampanią.

Wedel poleca swoje świąteczne portfolio
Marka E.Wedel (Lotte Wedel) co roku wprowadza na rynek specjalne, świąteczne portfolio, w skład którego wchodzą wyroby w zimowej odsłonie i okazjonalne nowości. Swoje nowości wspiera zintegrowaną kampanią marketingową, zapowiada też szereg atrakcji świątecznych dla konsumentów.
W ramach zintegrowanej komunikacji oferty prowadzona jest kampania telewizyjna w głównych stacjach TV, w kanałach niszowych oraz w blokach reklamowych wspierających szczytne cele, tj. Mikołajkowy Blok Reklamowy na antenie Polsatu czy Reklama Dzieciom TVP. Ponadto marka obecna jest w prasie drukowanej, w internecie (display), na nośnikach cyfrowych oraz w sieci kin Helios, Multikino oraz Cinema City.
Bohaterem kampanii świątecznej E.Wedel jest Wargorr, który nie umie jeszcze obchodzić ziemskich świąt. Nieporadnie przez social media rzuca ludziom wyzwania – jak napisać list do mikołaja, jak zapakować prezent czy który ze świątecznych symboli jest najważniejszy.
Marka wprowadziła w tym roku nowy format – tygodniowy live streaming w Facebooku z zagadkami dotyczącymi wymarzonych prezentów Wargorra. Rysowanie na żywo, do którego został zaproszony Zuch Rysuje, cieszyło się ogromnym zainteresowaniem użytkowników social mediów. Przez 5 dni trwania kampanii, kalambury zostały wyświetlone ponad 850 tys. razy, a fani zostawili blisko 35 tys. komentarzy – zapewnia biuro prasowe.
Zadania od Wargorra dotarły również do social influencerów, którzy pomagają kosmicznej postaci odnaleźć się na Ziemi i spędzić radosne święta.
Wsparciem dla świątecznego portfolio produktów od E.Wedel są też działania niestandardowe. W wybranych galeriach handlowych odbywa się pakowanie prezentów oraz przygotowywanie specjalnych zawieszek przez profesjonalnych kaligrafów współpracujących z marką, a w perfumeriach Douglas oferowany jest świąteczny sampling Wedlowskich Deserów.
Przed świętami E.Wedel zaprosił miłośników słodkości do udziału w Czekoladowym Weekendzie oraz rozświetlił swoją siedzibę zimowymi iluminacjami. Marka przygotowała też specjalną wystawę czekoladowych rzeźb w Blue City. W tym roku E.Wedel jest także jednym z partnerów Zimowego Stadionu Narodowego.
Cała kampania jest wspierana działaniami media relations.
Za kreację spotu odpowiedzialna jest agencja Grandes Kochonos, zakupem mediów zajął się dom mediowy OMD, działania PR realizuje 24/7Communication, natomiast za kampanię w internecie odpowiada agencja digital J.