Kraj

Narojczyk pokieruje biurem komunikacji marketingowej PTK Centertel

Beata Narojczyk, dotychczas kierująca działem badań w pionie marketingu PTK Centertel, obejmie funkcję szefa biura komunikacji marketingowej, dowiedzieliśmy się nieoficjalnie....

Beata Narojczyk, dotychczas kierująca działem badań w pionie marketingu PTK Centertel, obejmie funkcję szefa biura komunikacji marketingowej, dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Biuro komunikacji marketingowej powstanie z dotychczasowych działów komunikacji marketingowej, badań i mediów. Jacek Kalinowski, rzecznik prasowy PTK Centertel, nie skomentował wczoraj tej informacji, a Iwona Kossman, dyrektor marketingu PTK Centertel, była nieuchwytna. Marta Komańska, ostatnio kierująca działem komunikacji marketingowej, wyjeżdża do struktur Orange w Londynie. Narojczyk rozpoczęła pracę w PTK Centertel jesienią 2001 r. Wcześniej była research managerem w domu mediowym Starcom, a przedtem przez trzy lata pracowała w dziale badań w agencji reklamowej McCann-Erickson. Z naszych informacji wynika także, że restrukturyzacja w pionie marketingu PTK Centertel dotknie również biura rynku masowego. Od wiosny biuro to, kierowane obecnie przez Wojciecha Pronobisa, było zbudowane z czterech zespołów. Teraz ma miejsce powrót do poprzedniej koncepcji: podziału na dwa główne zespoły: jeden odpowiedzialny za ofertę Idea Pop kierowany przez Pronobisa, a drugi za usługi abonamentowe, którego szefem będzie Bartosz Dobrzyński, obecnie kierujący biurem relacji i utrzymania klienta PTK Centertel. (PR)