M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Rebranding Link4

Maciej Burlikowski | 21 grudnia 2016, 06:00

Ubezpieczyciel zmienia barwy i rusza z kampanią.

Towarzystwo ubezpieczeniowe Link4 zmienia logotyp. Po siedmiu latach wprowadza nowy system identyfikacji wizualnej, w tym nowe logo. Wynika to z jednej strony ze zmian właścicielskich (Link4 należy obecnie do Grupy PZU, wcześniej do brytyjskiego ubezpieczyciela RSA), z drugiej, z chęci odświeżenia wizerunku i nowego pozycjonowania.
Projekt wyszedł spod skrzydeł White Cat Studio, agencji brandingowej, w której powstały m.in. projekty systemów identyfikacji wizualnej dla największych polskich marek, takich jak PKO BP, PZU, Alior Bank czy Netia.
Nowy logotyp Link4 jest wizualną interpretacją cyfry 4 – bardzo mocno osadzonej w percepcji marki. System identyfikacji wizualnej oparty jest na 4 modułach osadzonych w gamie kolorystycznej wywodzącej się z koloru logo poprzedniego właściciela.

Wprowadzeniu nowego logotypu towarzyszy kolejna odsłona kampanii reklamowej, w której występują Kasia Moś oraz zespół The Chance. Tym razem w reklamie wykorzystano muzykę z przeboju disco „Hot Stuff” Donny Summer. Spot dotyczy promocji „Pierwszą szkodę z AC wybaczamy”, która jest jednym z wyróżników Link4.
Kampanię przygotowała agencja Red8, za reżyserię odpowiadał kolektyw reżyserski Państwo Rodzeństwo, a za produkcję Flota Filmowa. Media zaplanował i zakupił Starcom.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , ,