M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Buzz z akcją influencer marketingu dla Tchibo Cafissimo

Maciej Florek | 21 grudnia 2016, 06:00

Akcja ma na celu budowę świadomości wokół różnorodności kapsułek Tchibo Cafissimo.

Agencja Buzz, właściciel Rekomenduj.to, rozszerza zakres działań platformy o współpracę z influencerami. Serwis został rozbudowany o możliwość zautomatyzowanego projektowania akcji we współpracy z popularnymi użytkownikami portali społecznościowych. Dzięki temu Rekomenduj.to daje możliwość realizacji zarówno kampanii marketingu rekomendacji ukierunkowanych na product seeding, jak i akcji w zakresie influencer marketingu.

Pierwszą kampanią, w której Rekomenduj.to zaprosiło do współpracy influencerów, jest kampania realizowana dla Tchibo pod hasłem "Zakochani w Cafissimo". Akcja ma na celu budowę świadomości wokół różnorodności kapsułek Tchibo Cafissimo. Ambasadorzy otrzymali paczki z ekspresem oraz zestawem kapsułek. W ramach kampanii dzielą się informacją o produkcie ze znajomymi zarówno online, jak i offline. Rekomenduj.to angażuje ich w działania w social mediach, budując buzz wokół produktów Cafissimo. Kampania wsparta jest konkursem konsumenckim na stronie www.zakochaniwcafissimo.pl. Estymowany zasięg to 2,5 mln kontaktów z marką.

Czytaj więcej na temat: , ,