M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Cut The Mustard obsłuży Reeboka w zakresie content marketingu

Tomasz Wygnański | 21 grudnia 2016, 06:00

Agencja wygrała przetarg.

Reebok od stycznia 2017 r. rozpocznie współpracę z Cut The Mustard. Agencja będzie odpowiedzialna za obsługę Reeboka w zakresie szeroko pojętego content marketingu. Wśród planowanych działań znajdują się organizacja eventów, digital communication, współpraca z ambasadorami i influencerami oraz media relations. To nowe podejście Reeboka do komunikacji integrujące w jednej agencji wiele kanałów komunikacji. Obsługa dotyczy zarówno linii sport, jak i classic. 

W ostatniej fazie przetargu bały udział także agencje: Albo Albo, Havas PR i RC2.  Dotychczas w zakresie social Reebok współpracował z agencją Faceaddicted.

Czytaj więcej na temat: , , , ,