M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Fabryka Komunikacji Społecznej wygrywa przetarg GIS

Katarzyna Kacprzak | 22 grudnia 2016, 06:00

Główny Inspektorat Sanitarny przeprowadzi kampanię ogólnopolską.

Główny Inspektorat Sanitarny rozstrzygnął przetarg, którego przedmiotem było opracowanie i realizacja ogólnopolskiej kampanii edukacyjno-informacyjnej na temat wpływu uzależnień na życie człowieka. Kampania ma mieć na celu upowszechnianie zdrowego trybu życia, wolnego od nałogów, jako postawy społecznie pożądanej w ramach projektu „Profilaktyczny program w zakresie przeciwdziałania uzależnieniu od alkoholu, tytoniu i innych środków psychoaktywnych”, współfinansowanego w ramach Szwajcarsko-Polskiego Programu Współpracy.

Spośród 10 agencji, które zgłosiły się do przetargu, została wybrana Fabryka Komunikacji Społecznej. Wartość budżetu to prawie 2,5 mln zł. Oferta została wybrana z uwzględnieniem kryteriów: cena (waga 30), jakość i ilość (waga 70).

 

Czytaj więcej na temat: ,